Voor consumenten

NederlandReview: Het échte verhaal

Wij zijn NederlandReview, aangenaam! De verzamelwebsite voor reviews, ervaringen, feedback en klachten over alle bedrijven, winkels en webwinkels. Op ons platform kun je gemakkelijk en snel een review achterlaten en duizenden reviews bekijken.

Laat andermans ervaringen een leidraad zijn voor toekomstige aankopen en return the favour door zelf als ervaringsdeskundige reviews te schrijven over bedrijven waar je klant van bent (geweest)!

Waarom je mening achterlaten bij NederlandReview?

Onafhankelijk, gemakkeijk én overzichtelijk

Deel jouw échte verhaal en help andere consumenten bij het maken van de juiste keuzes

NederlandReview voldoet aan de laatste regelgeving van mei 2022

Een eigen dashboard met al je reviews

Maak een gratis account aan

Laatst geplaatste reviews

Fotoafdrukken

Na 1.5 weeken nog steeds niks ontvangen. Ik heb gewoon fotoafdrukken besteld. Geen informatie over vertraging of anders. Op website staat 2 werkdagen lever tijd maar het is niet waar. Betaalde 4.99 euro als leveren kosten maar krijg niks. Niet normaal. Klantenservice reageert niet op mijn klacht. Ze beloofden dat het gisteren of uiterlijk vandaag zou worden afgeleverd en niets. Ze stellen het alleen maar uit en liegen.

Laminaat, plinten en legservice

Vorig jaar contracteerde ik LAB21 voor een PVC-vloer en plinten in mijn nieuwbouwwoning, waarvoor ik €11.000 vooraf betaalde. De installatie door hun onderaannemer was slecht: vloerdelen en plinten sluiten niet aan, hoeken slordig afgewerkt en werksporen op de muren. LAB21 beweert dat de kieren door glooiingen in de vloer komen, maar bij mijn buren is dit probleem niet aanwezig. Klachten werden genegeerd en dezelfde onderaannemer werd steeds opnieuw gestuurd. Ik raad af om voor LAB21 te kiezen.

Cv-ketel onderhoud

Je bent bij Feenstra slechts een nummer.. Als je na jaren klant te zijn geweest aangeeft dat de monteur de muur zichtbaar beschadigd heeft (zowel beneden als boven, aangetoond en door Feenstra erkend op foto's) word je van het kastje naar de muur gestuurd en weer terug. Bellen (15+ minuten in de wacht), mailen, weer bellen, nieuwe afdeling, etc. Uiteindelijke oplossing? Uit 'coulance' wil Feenstra een paar tientjes over maken om een blik verf en een kwast te kopen. Weet waar je voor kiest.

Cv-ketel onderhoud

Je bent bij Feenstra slechts een nummer.. Als je na jaren klant te zijn geweest aangeeft dat de monteur de muur zichtbaar beschadigd heeft (zowel beneden als boven, aangetoond en door Feenstra erkend op foto's) word je van het kastje naar de muur gestuurd en weer terug. Bellen (15+ minuten in de wacht), mailen, weer bellen, nieuwe afdeling, etc. Uiteindelijke oplossing? Uit 'coulance' wil Feenstra een paar tientjes over maken om een blik verf en een kwast te kopen. Weet waar je voor kiest.

Cv-ketel onderhoud

Je bent bij Feenstra slechts een nummer.. Als je na jaren klant te zijn geweest aangeeft dat de monteur de muur zichtbaar beschadigd heeft (zowel beneden als boven, aangetoond en door Feenstra erkend op foto's) word je van het kastje naar de muur gestuurd en weer terug. Bellen (15+ minuten in de wacht), mailen, weer bellen, nieuwe afdeling, etc. Uiteindelijke oplossing? Uit 'coulance' wil Feenstra een paar tientjes over maken om een blik verf en een kwast te kopen. Weet waar je voor kiest.

WAARSCHUWING JE KRIJGT BIJ RETOUR GELD NIET TERUG

DOE GEEN AANKOOP BIJ HEUTS OF EEN VAN HUN BEDRIJVEN TOP ZWEMBADSHOP Wat een faal bedrijf is dit. Eerst geven ze volledig onjuiste informatie over een product. Hierdoor bestel je verkeerd artikel. Na levering retour retour verzonden. En na bevestiging van retourontvangst mag je hopen dat je het aankoop bedrag ooit van ze terug gaat krijgen. Wij wachten al ruim 3 weken op ons geld en nog niets ontvangen.

Samsung Frame 50”

We wisten al wat we graag wilden hebben, en Sebastian van filiaal Nijmegen heeft ons perfect geholpen met de laatste puntjes op de i. Heel mooi product zo!

Huis gehuurd in Blavand, Denemarken

Nadat wij genoodzaakt waren te verhuizen omdat er geen warm water was, kregen wij een veel minder luxe en goedkopere andere woning aangeboden. Het was dat of naar een ander dorp verhuizen. Ik kreeg de toezegging dat het bedrag gecompenseerd zou worden. Na deze toezegging, is het niet meer mogelijk contact te krijgen. Ze reageren niet op mail, telefonisch is er geen Nederlandse medewerker etc. en ze sturen me nu een afrekening van bijna NLG 500! Schandalig. Nooit meer zal ik hier boeken.

Parkerne bij Keulen Airport

Verliep perfect. Ik vind het zelf moeilijk om de controle te verliezen dus ik was op zoek naar een site waar de parkeerplaats goed beschreven stond. Aan de hand van de foto's en de informatie op de site durfde ik toch uit m'n comfortzone te stappen en een parkeerplaats te boeken. Nu wil ik niet meer anders, ik ben een veranderd mens waarvoor dank parkcare

Ligusterhaag

5 x liguster 2.00-2.20 m. besteld. Kreeg een paar sprieten van 1.4 m. geleverd. Heb foto’s gemaild. Op mail werd niet gereageerd. Klantenservice biedt aan prijsverschil terug te betalen. Belofte om terug te mailen is tweemaal niet nagekomen. Na derde belletje is toegezegd dat ik alsnog correcte maat geleverd zou krijgen. Kreeg uiteindelijk twee dozen van 1,6 m. geleverd. Daarin zaten 4 beschadigde planten van max. 1.85 gepropt. Planten zijn bizar iel. Ook op laatste mail is niet gereageerd.

Heb je onlangs een (online) aankoop gedaan of een dienst afgenomen? Vertel gemakkelijk en snel op NederlandReview wat je hiervan vond!

Login om een review achter te laten

Wist je dat er duizenden bedrijven zijn aangesloten op ons platform? We hebben ze overzichtelijk voor je ingedeeld in verschillende categorieën.

Bekijk alle categorieën en reviews